הזמנה מעל 400 ש”ח – משלוח חינם לכל הארץ! 

מדבקות חג שמח – רעיונות יצירתיים לקראת החגים

מדבקות חג שמח

יש לנו הרבה מאוד חגים בלוח השנה, שלכל אחד מהם יש משמעות אחרת וחשובה. ואיזה דרך טובה יותר יש להפיץ את שמחת החגים מאשר עם מדבקות חג שמח? מדבקות אלה יכולות להפוך כל פריט רגיל ופשוט, לכזה שמותאם לחג ומייצר אור ושמחה סביבו. במאמר זה נעזור לכם למצוא רעיונות יצירתיים שיוסיפו מגע יצירתי ואישי לחגים השונים.

הדבקה על מתנות

יש כמה חגים שבהם נהוג להביא מתנות לילדים, למשפחה או למי שמתארחים אצלו. אם אתם מאלה שאוהבים לעטוף מתנות, דרך טובה להוסיף טאץ’ חגיגי היא מדבקות חג שמח. הדביקו אותן על האריזה, על נייר צלופן או על המתנה עצמה, וכך תוכלו להפוך את המתנות למיוחדות ולמותאמות לחג המגיע עלינו לטובה.

שימוש עסקי

רוצים לשמח את העובדים או את הצוות שלכם? השתמשו בשלל מדבקות חג שמח כדי לעלות להם חיוך על הפנים. הדביקו אותן על שי לחג שאתם נותנים, על המעטפה עם תלוש המשכורת החודשי, על חטיפים במטבח של המשרד ועוד. זאת דרך להוסיף אווירה נעימה של חג אל תוך מקום העבודה, ולגרום לעובדים להרגיש שחושבים עליהם ושהרווחה האישית שלהם חשובה לכם.

קישוטי שולחן

ברוב החגים אנחנו מארחים ארוחות ערב גדולות בעלות מנות רבות. דרך טובה להוסיף קצת מרוח החג אל הערב היא להוסיף מדבקות חג שמח אל הקישוטים של השולחן. אפשר להדביק אותן על נרות, מפיות, מפת השולחן ועוד. הרבגוניות של מדבקות חג שמח מאפשרת לכם להיות יצירתיים עם עיצוב השולחן, ולהפוך אותו לתפאורה מצוינת לאווירה.

יצירה ופעילויות לילדים

צריכים להעביר את הזמן של ילדים בחופש שלהם? קיימים חופשים ארוכים בחלק מהחגים, כמו פסח וחגי תשרי. אפשר להשתמש במגוון מדבקות חג שמח בתור פעילות יצירתית ומהנה. ספקו לילדים מדבקות חג שמח, ניירות צבעוניים, טושים וציוד יצירה אחר וכך הם יוכלו ליצור כרטיסי חג מותאמים אישית, קישוטים שונים ומיוחדים לבית או אפילו יצירות אומנות משל עצמם שקשורות לחג. זה לא רק מעביר להם את הזמן אלא גם מאפשר להם לתת ביטוי ליצירתיות שלהם תוך למידה על החגים השונים והמסורת.

מתנות ומזכרות

רוצים לתת מזכרת בסוף החג לאורחים שלכם? אתם יכולים לשלב שם מדבקות חג שמח שיזכירו להם תמיד מאיפה ומתי הם קיבלו את המזכרת. באופן זה ניתן ליצור זיכרונות מתמשכים של רגעי השמחה המשותפים במהלך מפגש החג.

שדרוג חפצים בבית

במהלך החגים אפשר קצת להשתעשע ולהוסיף מדבקות חג שמח לפריטים יומיומיים. הקומקום שלנו יכול להיות חגיגי יותר עם נדביק עליו מדבקות, השלט של הבית שלנו יהיה מזמין יותר אם הוא יאחל חג שמח וכדומה. כל רעיון יצירתי שיש לכם יכול לעלות חיוך על פניהם של אנשים, גם אם בסוף מדובר רק בכם ובדיירי הבית. אל תהססו להשתמש במדבקות בכל דרך שרק תרצו!

לסיכום

מדבקות חג שמח מציעות עבורכם דרך רב תכליתית ויצירתי לייצר אווירה חגיגית, לא משנה באיזה חג בלוח השנה אתם נמצאים. אם ברצונכם להשתמש ברעיונות שהצענו, מוזמנים לדפדף בקטלוג של מדבקות חג שמח אצל רוזי אריזות.

רוזי אריזות כבר שנים מתמחים במוצרי אריזה ונייר, ביניהם מדבקות לאירועים שונים. תוכלו למצוא עיצובים שונים של המדבקות האלה, שמגיעות גם בשפות שונות בהתאם לצורך שלכם. אז תנו לקסם החג “להידבק” בכם, והזמינו מדבקות חג שמח עוד היום – הן יוכלו לשמש אתכם לאורך כל השנה, ואתם תודו לעצמכם על הרכישה הזו.